Ο Ε.Λ.Κ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α., στην προσπάθειά του για βελτίωση και εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών του, πρωτοπορεί, προβαίνοντας σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία, καθώς εισάγει την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) στο Πανεπιστήμιό μας.
Η Ψηφιακή βοηθός «Αθηνά», η οποία στηρίζεται και αξιοποιεί τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης είναι πλέον εδώ, σε 24ωρη βάση, για να απαντήσει σε ερωτήματα, να κατευθύνει και να δώσει σταδιακά πρόσβαση στον τεράστιο όγκο στοιχείων και πληροφοριών που αφορούν στη συνεργασία σας με τον Ε.Λ.Κ.Ε.
Βρείτε τις απαντήσεις που χρειάζεστε
Έχετε απορίες για τις διαδικασίες του Ε.Λ.Κ.Ε./Ε.Κ.Π.Α. και δεν έχετε χρόνο να περιμένετε σε τηλεφωνικές γραμμές για επικοινωνία;
Τώρα μπορείτε να εξυπηρετηθείτε εύκολα και γρήγορα κάθε ώρα και στιγμή από τη ψηφιακή βοηθό μας, «Αθηνά». Απλά ανοίγετε το chat, λέτε στη ψηφιακή βοηθό μας τι ψάχνετε και εκείνη συγκεντρώνει για εσάς τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
Γνωρίστε την «Αθηνά» του Ε.Λ.Κ.Ε./Ε.Κ.Π.Α.
Που θα τη βρείτε
Tο εικονίδιο της «Αθηνάς» εμφανίζεται στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης, στην αρχική ιστοσελίδα του Ε.Λ.Κ.Ε./Ε.Κ.Π.Α. με το μήνυμα «Πως μπορώ να βοηθήσω;».
Μόλις το επιλέξετε, ανοίγει το παράθυρο της συνομιλίας (chat) και μπορείτε να πληκτρολογήσετε το ερώτημά σας προς την ψηφιακή βοηθό μας.
Με τι μπορεί να σας βοηθήσει
Η «Αθηνά» μας μπορεί να σας δώσει απαντήσεις εύκολα και γρήγορα σε συχνές ερωτήσεις που αφορούν θεματικές ενότητες που έχουν σχέση με:
- Άμεση βοήθεια σε ερωτήματα που σας απασχολούν σε σχέση με τις υπηρεσίες του Ε.Λ.Κ.Ε./ Ε.Κ.Π.Α.
- Επικοινωνία με την Υπηρεσία
- Επικοινωνία διαδικασιών που απαιτούνται από τους Επιστημονικούς Υπευθύνους των έργων του Ε.Λ.Κ.Ε./ Ε.Κ.Π.Α. για συμβάσεις, προμήθειες, αιτήματα μετακινήσεων, κ.λπ.
Η «Αθηνά» κάνει πλέον τα πρώτα της βήματα και στόχος μας είναι να την «εκπαιδεύσουμε» και να την εξελίξουμε βάσει των ερωτημάτων που εσείς θέτετε για την άμεση εξυπηρέτησή σας. Στις περιπτώσεις που εμφανίζονται οι αρχικές αδυναμίες της, το Helpdesk παραμένει δίπλα σας, έτοιμο να συνδράμει. Με το πέρασμα το χρόνου οι γνώσεις της «Αθηνάς» θα επικαιροποιούνται και στόχος είναι οι πληροφορίες που θα δίνει να διευκολύνουν την απαιτητική καθημερινότητά σας στο γενικότερο πλαίσιο των δράσεων και δραστηριοτήτων σας, εντός και εκτός του Πανεπιστημίου.
Και το καλύτερο; Είναι δίπλα σας 24/7!
Πως μιλάτε μαζί της
Μπορείτε να επικοινωνείτε με την ψηφιακή βοηθό μας πληκτρολογώντας απευθείας την ερώτησή σας με τη μορφή μηνύματος. Συστήνεται να τη διατυπώσετε όσο πιο απλά γίνεται.
Η ψηφιακή βοηθός μας θα σας απαντήσει αμέσως και θα σας δώσει τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
Πως λειτουργεί
Η ψηφιακή βοηθός μας είναι μία εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε η εταιρεία “Moveo AI”. Χρησιμοποιεί πολλά γλωσσικά πρότυπα (Large Language Models), ώστε να σας προσφέρει άμεση απάντηση στα ερωτήματά σας.
Για την παροχή της υπηρεσίας εικονικής υποβοήθησης, ο Ε.Λ.Κ.Ε./ Ε.Κ.Π.Α. επεξεργάζεται – ως υπεύθυνος επεξεργασίας – τα ακόλουθα στοιχεία και δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, τα οποία διατηρεί για χρονικό διάστημα 24 μηνών:
1. Τη διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (IP address), η οποία αποδίδεται στη συσκευή με την οποία ο συναλλασσόμενος χρησιμοποιεί την υπηρεσία.
2. Τις ερωτήσεις που υποβάλλονται από τους χρήστες προς το σύστημα εικονικής υποβοήθησης και τις απαντήσεις, με σκοπό τον έλεγχο και την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών και απαντήσεων της «Αθηνάς».
Το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του Ε.Λ.Κ.Ε./ Ε.Κ.Π.Α. παραμένει πάντοτε στη διάθεσή σας για να επιλύσει οποιαδήποτε απορία σχετικά με τη χρήση της ψηφιακής βοηθού «Αθηνά» και να υπηρετήσει το πολυεπίπεδο έργο σας.
Σε αυτή τη νέα προσπάθεια η «Αθηνά» μας ενώνει και είμαστε όλοι μαζί.
Επικοινωνήστε με την ψηφιακή βοηθό μας!