Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,
Εν όψει της μετάβασης του Ε.Λ.Κ.Ε./Ε.Κ.Π.Α. στο νέο πληροφοριακό σύστημα resCom από 01.01.2026 και για την ομαλή ολοκλήρωση του τρέχοντος οικονομικού έτους, παρακαλείστε να μεριμνήσετε με ζητήματα που αφορούν εγκρίσεις απασχόλησης και συμβάσεις φυσικών προσώπων, αιτήματα πληρωμής αμοιβών και μετακινήσεων, σύμφωνα με τα παρακάτω:
- Αιτήματα έγκρισης απασχόλησης προσωπικού και συμβάσεων φυσικών προσώπων
- Τα αιτήματα ανανέωσης συμβάσεων και τα αιτήματα επιλογής προσωπικού χωρίς άλλη διαδικασία, για προσωπικό που πρόκειται να απασχοληθεί με ημερομηνία έναρξης σύμβασης από 01.01.2026, θα πρέπει να υποβληθούν το αργότερο έως και 01.12.2025.
- Η έγκαιρη υποβολή είναι αναγκαία για να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση του ελέγχου, η ανάρτηση των συμβάσεων στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» και η προσαρμογή των δεδομένων στο νέο πληροφοριακό περιβάλλον resCom, λαμβάνοντας υπόψη και τις αργίες των εορτών.
- Οι συμβάσεις απασχόλησης προσωπικού θα πρέπει να υποβάλλονται τουλάχιστον δύο (2) εργάσιμες ημέρες πριν από την έναρξη της απασχόλησης, ώστε να είναι εφικτός ο απαιτούμενος έλεγχος και η έγκαιρη ανάρτησή τους.
- Επιτροπές Αξιολόγησης για την επιλογή προσωπικού σε έργα/προγράμματα του Ε.Λ.Κ.Ε.
- Για έργα/προγράμματα που έχουν έναρξη και λήξη εντός του ίδιου οικονομικού έτους ή δεν διαθέτουν καθορισμένο χρονικό σημείο λήξης και αντιμετωπίζονται ως ετήσια, απαιτείται υποβολή αιτημάτων εκ νέου ορισμού των Επιτροπών Αξιολόγησης.
- Η καταληκτική ημερομηνία θητείας των υφιστάμενων Επιτροπών στα έργα ετήσιας διάρκειας είναι 31/12/2025.
- Κατά συνέπεια, για τη δημοσίευση προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος προσωπικού από το νέο έτος, θα πρέπει προηγουμένως να έχουν εγκριθεί οι νέες επιτροπές αξιολόγησης.
- Υποβολή αιτημάτων πληρωμής αμοιβών κατά το μήνα Δεκέμβρη 2025
- Από την Παρασκευή 19.12.2025 έως και την Τετάρτη 31.12.2025 να υποβληθούν τα αιτήματα πληρωμής αμοιβών μέσω της εφαρμογής eForms στην Υπηρεσία.
- Τα αιτήματα μπορούν να αφορούν είτε το μήνα Δεκέμβρη 2025 ή και προηγούμενα χρονικά διαστήματα.
- Τα αιτήματα πληρωμής αμοιβών, τα οποία ελέγχονται από το χειριστή έργου, δύναται να κατατεθούν στην Υπηρεσία από 19.12.2025 προς έλεγχο από το χειριστή του έργου έχοντας εισάγει, το αίτημα πληρωμής, τη βεβαίωση καλής εκτέλεσης, τη φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα όπου απαιτείται και όποιο άλλο απαραίτητο έγγραφο.
- Στη συνέχεια την 31/12/2025 να εκδώσουν και να στείλουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο χειριστή του έργου στο οποίο απασχολούνται, μέσω email, το τιμολόγιό τους ώστε τα αιτήματα πληρωμής να προωθηθούν ολοκληρωμένα στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων και Εκκαθάρισης Αποδοχών.
- Τιμολόγια με ημερομηνία έκδοσης το 2025 δεν θα γίνουν δεκτά μετά την 31.12.2025 λόγω της μετάβασης στο νέο πληροφοριακό σύστημα, συνεπώς αν δεν κατατεθούν μέχρι την 31.12.2025 παρακαλούμε όπως ακυρωθούν έτσι ώστε να εκδοθούν νέα με ημερομηνία 2026.
- Υποβολή αιτημάτων πληρωμής για μετακινήσεις φυσικών προσώπων με έκδοση παραστατικών στα προσωπικά τους στοιχεία
- Τα αιτήματα πληρωμής για δαπάνες μετακίνησης (έξοδα κίνησης, διαμονής και ημερήσια αποζημίωση) οι οποίες διενεργήθηκαν εντός του οικονομικού έτους 2025, θα πρέπει να υποβληθούν στον Ε.Λ.Κ.Ε. το αργότερο έως την 19.12.2025 και ώρα 17:00. Σε περίπτωση μη υποβολής των σχετικών αιτημάτων πληρωμής έως την ως άνω ημερομηνία για τυχόν έκτακτους λόγους, οι Επιστημονικοί Υπεύθυνοι κατά την κατάρτιση του προϋπολογισμού κάθε έργου/προγράμματος οφείλουν να συμπληρώσουν στην κατηγορία δαπανών 4.8 του Π/Υ του έτους 2026: α) το ποσό το οποίο θα περιλαμβάνει τις δαπάνες μετακίνησης που διενεργήθηκαν εντός του 2025 για τις οποίες δεν είχε κατατεθεί αίτημα πληρωμής έως την 19η.12.2025 και ώρα 17:00 και β) ποσό που αντιστοιχεί στις δαπάνες που θα αφορούν στις μετακινήσεις που θα διενεργηθούν εντός του 2026.
- Ειδικότερα, για τα Χ.Ε.Π., τα οποία έχουν ληφθεί προς κάλυψη εξόδων μετακινήσεων εντός του έτους 2025, θα πρέπει να γίνει απόδοση όλων των σχετικών παραστατικών (όπως εξοφλημένα τιμολόγια και δικαιολογητικά) έως 15.12.2025.
- Σας υπενθυμίζουμε ότι κατά την πληρωμή των μετακινήσεων υπάρχει περίπτωση να προκύψουν τραπεζικά έξοδα τα οποία θα πρέπει να προϋπολογιστούν στο έντυπο του προϋπολογισμού και συγκεκριμένα στην κατηγορία δαπάνης 07.02 με ενδεικτικό εκτιμώμενο ετήσιο κόστος έως 50.00€.
- Τροποποίηση στο μητρώο στην Α.Α.Δ.Ε. για όσους δεν έχουν υποχρέωση για έκδοση στοιχείων (Τ.Π.Υ.)
- Λόγω της μετάβασης στο νέο πληροφοριακό σύστημα ResCom, οι δικαιούχοι οι οποίοι έχουν λάβει απαλλαγή από τη Δ.Ο.Υ. τους για έκδοση στοιχείων θα πρέπει να προβούν σε τροποποίηση στο μητρώο και να εκδίδουν Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών.
Παρακαλούμε για τη συνεργασία σας επί των ανωτέρω θεμάτων, προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη καταβολή των αμοιβών όλων, η αποτελεσματική διαχείριση των έργων και η αποφυγή καθυστερήσεων στη μετάβαση στο νέο σύστημα resCom.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να απευθύνεστε στην Υπηρεσία Υποστήριξης και Αρωγής Χρηστών (Helpdesk) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο: helpdesk@elke.uoa.gr.
Εκ μέρους της Επιτροπής Ερευνών του Ε.Λ.Κ.Ε.
Ευστάθιος Ευσταθόπουλος